Werken bij CSE Administratie Service
CSE Administratie Service is een landelijk opererend full service administratiekantoor. Vanuit onze vestiging in Emmen richten wij ons op het verlenen van diensten in alle segmenten in het MKB en non-profit organisaties.
Vanwege uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een
ASSISTENT FINANCIELE ADMINISTRATIE
Heb jij ervaring als assistent en wil je je verder ontwikkelen tot relatiebeheerder kom dan werken in onze professionele en dynamische organisatie.
Functieomschrijving
Ter uitbreiding van de financiële afdeling zijn wij op zoek naar een assistent. Als assistent werk je zelfstandig in een enthousiast team aan samenstelwerkzaamheden, financiële administraties, rapportages, fiscale aangiften en tussentijdse cijfers. Je zorgt hierbij voor een effectieve, tijdige, efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de werkzaamheden voor diverse klanten in diverse branches.
Wij vragen
- Een afgeronde HBO-opleiding Bedrijfseconomie of Finance & Control;
- Ervaring opgedaan bij een accountantskantoor/administratiekantoor is een pré;
- Planmatig en georganiseerd werken en goed kunnen omgaan met deadlines;
- Nauwkeurigheid, plichtsgevoel en discipline;
- Flexibiliteit, representativiteit en goede communicatieve vaardigheden;
- Betrokkenheid, collegialiteit en goed kunnen samenwerken in teamverband.
Aanbod
Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige baan met goede toekomstperspectieven in een dynamische werkomgeving. Ben jij geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je cv met motivatie naar Albert van der Spoel, vacature@admin-cse.nl.
Heb je vragen naar aanleiding van de vacature neem dan contact op met Bert Luchies, M 0653147331.
*-*-*-*-*
SENIOR ASSISTENT FINANCIËLE ADMINISTRATIE
Heb jij ruime ervaring als assistent en wil je je verder ontwikkelen tot relatiebeheerder kom dan werken in onze professionele en dynamische organisatie.
Functieomschrijving
Ter uitbreiding van de financiële afdeling zijn wij op zoek naar een senior assistent. Als senior werk je zelfstandig in een enthousiast team aan samenstelwerkzaamheden, financiële administraties, rapportages, fiscale aangiften en tussentijdse cijfers. Je zorgt hierbij voor een effectieve, tijdige, efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de werkzaamheden voor diverse klanten in diverse branches. Je begeleidt junior assistenten in hun werkzaamheden en hebt persoonlijk contact met de MKB klant en signaleert adviesmogelijkheden en kunt hierin actief bijdragen.
Functie eisen
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring opgedaan bij een accountantskantoor/administratiekantoor;
- Je kunt goed plannen en organiseren, weet de juiste prioriteiten te stellen en kunt omgaan met deadlines;
- Je bent nauwkeurig, neemt het werk serieus, hebt een sterk plichtsgevoel en bent gedisciplineerd;
- Je bent representatief, flexibel en communicatief vaardig;
- Je bent betrokken, collegiaal en kunt goed samenwerken.
Aanbod
Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige baan met goede toekomstperspectieven in een dynamische werkomgeving.
Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan je cv en motivatie naar Albert van der Spoel, as@admin-cse.nl. Heb je vragen naar aanleiding van de vacature neem dan contact op met
Bert Luchies, M 0653147331.
*-*-*-*-*
SALARISADMINISTRATEUR
Functieomschrijving
Ter uitbreiding van de afdeling salarisadministratie zijn wij op zoek naar een energieke salarisadministrateur met minimaal twee jaar relevante werkervaring. In de rol van salarisadministrateur zorg je voor een effectieve, tijdige, efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de salaris- en personeelsadministratie voor werkgevers in alle bedrijfstakken. Dit varieert van bouwondernemingen, detailhandel, zorgverleners tot metaalbedrijven en profsportorganisaties.
Wat zoeken wij:
- Je hebt minimaal een MBO-opleiding en bent in het bezit van Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) en in het bezit of studerend voor VPS;
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring op een salarisadministratie;
- Kennis en ervaring met geautomatiseerde salarisverwerkingen. Ervaring met
HR & Salaris Gemak werkt in je voordeel, maar is geen verplichting; - Je hebt voldoende ervaring met MS Office;
- Je kunt het eigen werk goed plannen en organiseren, weet de juiste prioriteiten te stellen en kunt omgaan met deadlines;
- Je bent nauwkeurig, neemt het werk serieus, hebt een sterk plichtsgevoel en bent gedisciplineerd.
- Je bent collegiaal en kunt goed samenwerken in teamverband.
Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in deze functie mail dan je CV met motivatie naar Albert van der Spoel, vacature@admin-cse.nlhierbij
Voor vragen naar aanleiding van de vacature kun je contact met hem opnemen via M 0611387574.