Werken bij CSE Administratie Service
CSE Administratie Service is een landelijk opererend full service administratiekantoor. Vanuit onze vestiging in Emmen richten wij ons op het verlenen van diensten in alle segmenten in het MKB en non-profit organisaties.
Vanwege uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een
ASSISTENT FINANCIELE ADMINISTRATIE
Heb jij ervaring als assistent en wil je je verder ontwikkelen tot relatiebeheerder kom dan werken in onze professionele en dynamische organisatie.
Functieomschrijving
Ter uitbreiding van de financiële afdeling zijn wij op zoek naar een assistent. Als assistent werk je zelfstandig in een enthousiast team aan samenstelwerkzaamheden, financiële administraties, rapportages, fiscale aangiften en tussentijdse cijfers. Je zorgt hierbij voor een effectieve, tijdige, efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de werkzaamheden voor diverse klanten in diverse branches.
Wij vragen
- Een afgeronde HBO-opleiding Bedrijfseconomie of Finance & Control;
- Ervaring opgedaan bij een accountantskantoor/administratiekantoor is een pré;
- Planmatig en georganiseerd werken en goed kunnen omgaan met deadlines;
- Nauwkeurigheid, plichtsgevoel en discipline;
- Flexibiliteit, representativiteit en goede communicatieve vaardigheden;
- Betrokkenheid, collegialiteit en goed kunnen samenwerken in teamverband.
Aanbod
Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige baan met goede toekomstperspectieven in een dynamische werkomgeving. Ben jij geïnteresseerd in deze functie, stuur dan je cv met motivatie naar Julian Harms, vacature@admin-cse.nl.
Heb je vragen naar aanleiding van de vacature neem dan contact op met Julian Harms, Mob: 0681256192.
*-*-*-*-*
SENIOR ASSISTENT FINANCIËLE ADMINISTRATIE
Heb jij ruime ervaring als assistent en wil je je verder ontwikkelen tot relatiebeheerder kom dan werken in onze professionele en dynamische organisatie.
Functieomschrijving
Ter uitbreiding van de financiële afdeling zijn wij op zoek naar een senior assistent. Als senior werk je zelfstandig in een enthousiast team aan samenstelwerkzaamheden, financiële administraties, rapportages, fiscale aangiften en tussentijdse cijfers. Je zorgt hierbij voor een effectieve, tijdige, efficiënte en kwalitatief hoogwaardige uitvoering van de werkzaamheden voor diverse klanten in diverse branches. Je begeleidt junior assistenten in hun werkzaamheden en hebt persoonlijk contact met de MKB klant en signaleert adviesmogelijkheden en kunt hierin actief bijdragen.
Functie eisen
- Je hebt een afgeronde hbo-opleiding;
- Je hebt minimaal 5 jaar ervaring opgedaan bij een accountantskantoor/administratiekantoor;
- Je kunt goed plannen en organiseren, weet de juiste prioriteiten te stellen en kunt omgaan met deadlines;
- Je bent nauwkeurig, neemt het werk serieus, hebt een sterk plichtsgevoel en bent gedisciplineerd;
- Je bent representatief, flexibel en communicatief vaardig;
- Je bent betrokken, collegiaal en kunt goed samenwerken.
Aanbod
Wij bieden je een uitdagende en veelzijdige baan met goede toekomstperspectieven in een dynamische werkomgeving.
Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan je cv en motivatie naar Julian Harms, vacature@admin-cse.nl.
Heb je vragen naar aanleiding van de vacature neem dan contact op met Julian Harms, Mob: 0681256192.
*-*-*-*-*
ERVAREN SALARISADMINISTRATEUR
Heb jij behoefte aan een goede verdeling tussen werk en privé? Meer tijd doorbrengen met je gezin en dichter bij huis werken? Bekijk dan eens onderstaande vacature wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Bij CSE staan lange termijn en ontwikkeling centraal. Heb jij ook die ambitie? Dan kunnen wij samen zorgen voor een mooie start.
Ben jij bekend met HR- en salarissoftware en heb je al de nodige ervaring opgedaan als salarisadministrateur? Wil jij je graag nog verder ontwikkelen en deel uitmaken van een klein en hecht team? Kom dan werken bij CSE.
Voor ons kantoor in Emmen zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega, die als salarisadministrateur ons team komt versterken.
Wij bieden
- Zelf bepalen welke dagen je werkt
- Laptop van de zaak
- Ons vertrouwen en commitment als basis van een fijne werksfeer
- Werken bij een relatief kleine organisatie in een collegiaal, hecht team
- Een informele en ondernemende bedrijfscultuur
- Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden
- Vooruitzicht op een langdurige arbeidsrelatie
- Passende arbeidsvoorwaarden
Wat ga je doen?
- Verwerken van de personeels- en salarisadministraties voor eigen klanten
- Verwerken van verzuim- en verzekeringsmeldingen
- Controleren van pensioen- en verzekeringsnota’s
- Aanspreekpunt voor eigen klantenportefeuille voor de salarisadministratie en adviezen van beperkte omvang (loonheffingen, arbeidsrecht, HRM)
- Signaleren van relevante ontwikkelingen en verbeterpunten en introduceren vakinhoudelijke specialisten
- Oplossen van klantvraagstukken met belastingdienst, pensioenfondsen en verzekeraars in samenwerking met de salarisadviseur
Wij vragen
- MBO werk- en denkniveau
- In bezit van PDL of bereid zijn deze te halen
- Minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring
- Je bent 32 – 40 uur per week beschikbaar
- Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Je hebt affiniteit met ICT
- Goede beheersing van Microsoft 365 (Office)
- Je bent klant- en kwaliteitsgericht, communicatief, zelfstandig, gestructureerd en flexibel
- Je bent bereid om te reizen
Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan je cv en motivatie naar Alie Drenthen, vacature@admin-cse.nl.
Heb je vragen naar aanleiding van de vacature neem dan tevens contact op met Alie Drenthen, M 0652074657.
*-*-*-*-*
JUNIOR SALARISADMINISTRATEUR
Heb jij behoefte aan een goede verdeling tussen werk en privé? Meer tijd doorbrengen met je gezin en dichter bij huis werken? Bekijk dan eens onderstaande vacature wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Bij CSE staan lange termijn en ontwikkeling centraal. Heb jij ook die ambitie? Dan kunnen wij samen zorgen voor een mooie start.
Wil jij je graag nog verder ontwikkelen en deel uitmaken van een klein en hecht team in Emmen? Je start als junior salarisadministrateur en doorloopt een intensief inwerktraject om daarna zelfstandig aan de slag te kunnen gaan.
Wij bieden
- Leuke startersfunctie
- Salaris tussen € 2.500 en € 3.500 afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
- Ruime ontwikkelingsmogelijkheden
- Inwerkprogramma op maat met een eigen mentor en persoonlijk ontwikkelingsplan
Wat ga je doen?
- Verwerken van de personeels- en salarisadministratie voor (eigen) klanten
- Verwerken van verzuim- en verzekeringsmeldingen
- Controleren van pensioen- en verzekeringsnota’s
- Signaleren van relevante ontwikkelingen en verbeterpunten
- Verrichten van ondersteunende controle- en advieswerkzaamheden
Wij vragen
Ben je net klaar met school of wil je een relevante opleiding volgen in dit vakgebied? Dan ben je bij ons op de juiste plek.
- Een (bijna) afgeronde Mbo-opleiding niveau 4
- Je bent bereid een PDL-opleiding te gaan volgen
- Je beschikt over goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent 32-40 uur per week beschikbaar
- Je bent klant- en kwaliteitsgericht, communicatief, leergierig en flexibel
Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan je cv en motivatie naar Alie Drenthen, vacature@admin-cse.nl.
Heb je vragen naar aanleiding van de vacature neem dan tevens contact op met Alie Drenthen, M 0652074657.